ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΤΗΣ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΤΑΚΤΑΡΗ

ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΓΟΝΗΣ

 

Εισαγωγικά: Ο Δ. ΣΤΑΚΤΑΡΗΣ  σχεδίασε μια σειρά από ρούχα για τους βασικούς ήρωες της Αντιγόνης : Κρέοντα, Αντιγόνη, Ισμήνη, Αίμονα, ρούχα που – κατά τη γνώμη του -  τους εκπροσωπούν και θα μπορούσαν να φορεθούν σε μια σύγχρονη θεατρική παράσταση.

 

 Για την Αντιγόνη.

 Το φόρεμα της είναι ένα δυναμικό ρούχο μαύρου χρώματος σε βαρύ μεταξωτό ταφτά, με μεγάλο σκίσιμο και ουρά για να τονίζει το δυναμισμό της  και να απεικονίζει το χαρακτήρα της, αλλά ταυτόχρονα με το ενσωματωμένο μακρύ μανίκι- γάντι να αναδεικνύει τη θηλυκότητά της . Το σύνολο ολοκληρώνεται με μαύρη γόβα στιλέτο.

 

Για τον Κρέοντα:

Ένα δυναμικό σύνολο με puffer μπουφάν, cargo jeans και μποτάκια στο χρώμα της άμμου για να σπάσει το μαύρο που επικρατεί στα ρούχα. Το σύνολο συμπληρώνεται με καπέλο.

 

Για την Ισμήνη:

Ένα φόρεμα τύπου Σταχτοπούτας από τούλι. Είναι ένα φόρεμα που έχει φορεθεί πολύ και έχει σχεδιαστεί από πολλούς σχεδιαστές δείχνοντας έτσι ότι η Ισμήνη είναι ο μέσος συνηθισμένος άνθρωπος. Το baby pink χρώμα απεικονίζει την αθωότητα και άγουρη θηλυκότητα της Ισμήνης. Ο φιόγκος στο χρώμα της λεβάντας δίνει μια αίσθηση μικρού κοριτσιού που δεν αντιδρά και υπακούει σε ότι της λένε.

 

Για τον Αίμονα:

Ένα απλό ντύσιμο με ένα διάφανο μπλουζάκι και γαλάζιο κιμονό για να φανεί η  καθαρότητα, ο ιδεαλισμός του, αλλά και δύναμη να εναντιωθεί στον πατέρα του καθώς και μία δυνατή προσωπικότητα που αναδεικνύεται με το μαύρο δερμάτινο παντελόνι.

 ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ

 ΤΜΗΜΑ Α1

 

Αντικείμενο της εργασίας : Ξενοφώντος Ελληνικά

Θέματα:

  • Η άφιξη της Παράλου
  • Το γκρέμισμα των τειχών
  • Η καταδίκη του Θηραμένη
  • Ο λόγος του Κλεόκριτου
  • Ο λόγος του Θρασύβουλου

 

Οι μαθητές/τριες χωρίστηκαν σε ομάδες , κοινωνιολόγοι, ψυχολόγοι φιλόλογοι και δημοσιογράφοι και ανέλαβαν να παρουσιάσουν τα θέματα αυτά από την αντίστοιχη οπτική γωνία.

 Το σενάριο της δημιουργικής εργασίας βασίστηκε σε πρόταση των ΚΑΡΥΩΤΗ ΣΤΕΛΛΑ -  ΠΑΣΤΟΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΙΑ που εντοπίστηκε στο διαδίκτυο (https://www.slideshare.net/stellakarioti/ss-57412749 ) και προσαρμόστηκε.

 

Φωτεινή Αργυρού, Καββαδία Θέλεια, Λέφα Σέβη, Στεφάνου Εβίνα  ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ 

Ειρήνη  Παλαιοκαστρίτη  ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ

Όλγα Δημητρέλια ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ

Λένα Γεροντή  ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ

Αδάμ Νικόλαος, Βαγενά Μελίνα, Μακρογιάννης Ορέστης, Παπαλουκάς Άγγελος ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΙ 

Βασιλική Κούβελα, Τζουλιάνο Μεχίλι, Ματίνα Διακογεωργίου, Νικολαϊδη Μαρία.ΦΙΛΟΛΟΓΟΙ

 

Οι μαθητές/τριες που επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημόσιων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. - Π.ΕΠΑ.Λ για το σχολικό έτος 2021 – 2022, υποβάλλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής», μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://e-eggrafes.minedu.gov.gr , ή μέσω της διαδικτυακής πύλης

https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se skholeio/eggraphe-ananeose-eggraphes-se-geniko-kai-epaggelmatiko-lukeio

συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα στοιχεία, από την 18 η Ιουνίου 2021 και ώρα 10:00 έως και τη 2 η Ιουλίου 2021 και ώρα 23:59. Στην περίπτωση ανήλικων μαθητών/τριών την Ηλεκτρονική Αίτηση υποβάλλει2 ο κηδεμόνας που έχει καταχωρισθεί ως «Κηδεμόνας e-εγγραφές» στο ΠΣ myschool σύμφωνα με την αρίθμ. 64547/ΓΔ4/3-6-2021 εγκύκλιο του Υ.ΠΑΙ.Θ.. Σε περίπτωση ενήλικων μαθητών/τριών, Ηλεκτρονική Αίτηση μπορούν να υποβάλουν οι ίδιοι, με τους δικούς τους κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis), εφόσον είναι καταχωρισμένοι στο ΠΣ myschool (ως κηδεμόνες του εαυτού τους).

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ